tisdag 16 juni 2009

SR P1 - Studio Ett... träff

Jag fick ett telefonsamtal idag från Sveriges Radio som ville meddela mig att de skulle sända intervjun som de gjorde mig för nån vecka sedan.
Klockan 17.00 satt jag så bänkade framför radio. Nickel hade jag i telefon och hon var uppkopplad mot http://www.sr.se/. Fastän hon inte förstår svenska så lyssnade hon ivrigt. '- Nu pratar de om presidenten' tjoade hon'. '-Nu pratar de om dig... och de spelar din låt'. (ung. översatt)
Jag tycker det var en bra intervju som Natacha López klippt ihop av de timmar som den verkliga intervjun varade. Ett tack till SR för detta.

Lyssna igen på intervjun:

5 kommentarer:

  1. Synd att det var en lite kort intervju, men den var bra, äntligen något positivt från någon reporter. Tack ska du ha Natacha, om du har tid så kolla gärna in Second Life lite mer.

    SvaraRadera
  2. Bara du var bra - och reportern gjorde ett sansat och bra jobb hon också! Det enda som var synd var att de inte lät en hel sång komma med.

    Bra jobbat bägge två!

    SvaraRadera
  3. var ett bra program som gav lite positiv feedback för SL för en gång skull:)
    kunde varit längre:)
    Roligt när det går bra för "våra" svenskar i SL.

    SvaraRadera
  4. Hej nu har jag med hittat hit
    Bockeman hjälpte mej .
    Det var en bra intervju och ger dej rättvisa
    kram kat/annika

    SvaraRadera
  5. Ha ha.. ser ni.. Nu blir det MER BARA - På Lördag 1a Maj - Med början Kl 20:00 på ”Svenska Ambassaden” - Second House of Sweden börjar det..

    Nya skivan, releasefesten... LIVE.. en HELKVÄLL!

    Alla Varmt Välkomna!

    /Tina - Svenska Eventgruppen, Swedish People in SL och Svenska Institutet.

    SvaraRadera