fredag 22 maj 2009

Sverige Radio P1 Morgon... träff

Jag fick ett oväntat mail häromdagen. Hade jag inte suttit ner hade jag nog drattat på ändan av förvåning. Det kom samma dag som artikeln i Sydsvenskan publicerades och löd så här:

"Hej Bara!
Jag heter Natacha och jobbar på Sveriges Radio, på programmen Studioett och P1-morgon. Jag läste Sydsvenskans intervju med dig i helgen och blev fascinerad. Det låter extremt spännande det du har varit med om och jag skulle gärna vilja höra mer."

Vi bestämde att vi skulle träffas dagen efter på SR i Malmö och det gjorde vi.

Jag spenderade några timmar tillsammans med denna trevliga reporter och hjälpte henne bl a att installera Second Life igen. Intervjun blev trevlig och naturlig... så naturlig att jag i efterhand har svårt att komma ihåg exakt vad som spelades in.

Nå... intervjun kommer att sändas någongång i nästa vecka. När jag vet kommer ni att få veta det också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar